POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU INTERNETOWEGO WWW.ADWOKATNOWAKOWSKA.PL
Korzystając z usług mojej kancelarii, bądź korzystając z niektórych funkcjonalności strony internetowej, powierzasz mi informacje o sobie.
Chcę być zaufanym partnerem moich klientów, więc dlatego dokładam wszelkich starań, aby nie tylko spełniać, ale i przekraczać moje zobowiązania w zakresie ochrony danych osobowych i zawsze działać w najlepiej pojętym interesie moich klientów.
Niniejsza Polityka prywatności służy jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane i w jakim celu zbieram, a także w jakim celu je wykorzystuję. Proszę o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem.
1. INFORMACJE OGÓLNE.
Operatorem serwisu internetowego www.adwokatnowakowska.pl jest Kancelaria Adwokacka Gdańsk, Adwokat Beata Nowakowska.
Serwis internetowy ma na celu przede wszystkim przekazywanie informacji o działalności mojej działalności #adwokata. Swoje f unkcje serwis realizuaje w następujący sposób:
- Przez zbieranie informacji świadomie i dobrowolnie wpisanych w formularzu kontaktowym znajdującym się na stronie www.adwokatnowakowa.pl.
- Przez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
- Przez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego Nazwa Sp. z o.o., funkcjonującego pod adresem www.nazwa.pl.
2. INFORMACJE W FORMULARZACH.
Serwis internetowy zbiera wyłącznie informacje, które użytkownik podał świadomie i dobrowolnie. Uruchomienie przez użytkonika wszelkich mechanizmów skutkujących przesłaniem informacji traktowane jest na równi ze zgodą na obrabianie danych osobowych.
Administratorem pozyskanych w ten sposób danych będzie każdorazowo adwokat Beata Nowakowska.
Serwis internetowy może zapisać na serwerze informacje o charakterystycznych parametrach połączenia (oznaczenie adresu IP nadawcy i oznaczenie czasu przesłania pliku danych), jeżeli wynika to z praktyki opeartora internetowego.
Dane podane w formularzu, co do zasady, nigdy nie są udostępniane podmiotom trzecim, chyba, że wystąpi szczególna potrzeba, a zainteresowany użytkownik serwisu, który podał te dane wyrazi jednoznaczną zgodę.
Dane, które zostały podane w formularzu kontaktowym, nigdy nie staną się zbiorem potencjalnych klientów. Każda wiadomość zawierająca dane osobowe, któr jest zapytaniem uzyska odpowiedź, lecz, gdy w jej wyniku nie zostanie nawiązany stosunek prawny, to dane i wiadomość mailowa zostaną usuniętę w ciągu tygodnia.
Wszelkie dane osobowe pozyskiwane zarówno przez stronę internetową, jak i w bezpośrednich kontaktach z klientami podlegają ochronie wynikającej z przepisów o Adwokaturze. Przepisy te narzucają na każdego adwokata obowiązek zachowania najwyższej staranności o poufność relacji między adwokatem a klientem. To, co zostało powierzone adwokatowi jest adekwatne do tego, co wierzący powierzają księdzu w trakcie spowiedzi, a więc wykracza daleko poza ochronę wynikającą z przepisów RODO.
Ograniczone dane wskazane w formularzu kontaktowym przetwarzane są wyłącznie w celu wynikającym z funkcjonalności konkretnego formularza. Dane nie będą wykorzystane w innym zakresie
Dane podane w formularzach nie będą przekazywane innym podmiotom bez jednozncznej zgody zainteresowanego.
3. INFORMACJA O PLIKACH COOKIES.
Podobnie do większości innych serwisów internetowych, serwis internetowy, który prowadzi moja kancearia korzysta z plików cookies, które są danymi informatycznymi, najczęściej w postaci plików tekstowych. Pliki te są przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego i służą do korzystania ze stron internetowych serwisu. Najczęściej pliki te zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer pliku.
Podmiotem, który zamieszcza na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies, a także podmiotem uzyskującym dostęp do tych plików jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- generowania statystyk, które wskazują na to jak Użytkownicy Serwisu korzystają ze strony internetowej serwisu, co w konsekwencji pozwala na ciągłe ulepszanie ich struktury i treści;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu, co pozwala na uniknięcie logowania na każdej kolejnej stronie serwisu.
Serwis generuje dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Pliki Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do chwili wylogowania się z serwisu lub wyłączenia przeglądarki internetowej. „Stałe” pliki cookies urządzenie końcowe użuykownia przechowuje w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies przez Użytkownikalub do czasu ich usunięcia z urządzenia końcowego przez Użytkownika.
Standardowo, przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika, choć użytkownicy Serwisu, w każdej chwili mogą dokonać zmiany ustawień przeglądarki. Każda przeglądarka umożliwia też blokowanie wszystkich plików cookies.
Pamiętaj, że masz prawo przegląda plików danych.
4. LOGI SERWERA.
Należy wskazać, że informacje o niektórych zachowaniach użytkowników serwisu podlegają logowaniu w tak zwanej warstwie serwerowej. Narzędzia serwera wykorzystują te dane wyłącznie w celu bieżącego administrowania serwisem, a także w celu zapewnienia najsprawniejszej obsługi usług hostingowych.
Zasoby identyfikowane przez serwer identyfikowane są poprzez adresy URL. Dodatkowo zapisowi mogą podlegać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony odwiedzanej wcześniej przez użytkownika (referer link) – stosuje się, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce internetowejużytkownika,
- Informacje o adresie IP użytkownika.
Powyższe dane nie są i nie mogą być kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi w danej chwili strony serwisu, aczkolwiek dane te są wykorzystywane jedynie w celu sprawnego administrowania serwerem.
Niezależnie od powyższego, moja kancelaria nie korzysta z danych statystycznych. Moja kancelaria nie aktywowała funkcji analitycznych u operatora swojego serwisu internetowego.
5. UDOSTĘPNIENIE DANYCH.
Co do zasady, dane użytkowników serwisu nie są udostępniane osobom trzeim.
Udostępnienie dnych podmiotom zewnętrznym odbywa się wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych, a w przypadku osób fizycznych wyłacznie za zgodą osoby, której dotyczy ewentualne udostępnenie danych.
Pomijając powyższe, operator serwisu może zostac zobligowany do udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań, choć tylko w zakresie wynikającym z żądania. Każda sprawa zwolnienia z tajemnicy adwokackiej rozpatrywana jest bardzo rzetelnie i głęboko.
6. ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES – JAK W PRAKTYCE WYRAŻAĆ I COFAĆ ZGODĘ?
Użytkownik, który nie życzy sobie otrzymywać plików cookies, może przede wszsytkim, we własnym zakresie zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowj, co nie zmienia faktu, że musi się liczyć z tym, że te zmiany spowodują poważne utrudnienia w pracy przeglądarki, a nawet, w skrajnych przypadkach uniemożliwią korzystanie ze strony www.adwokatnowakowska.pl
Aby swobodnie korzystać z serwisu mojej kancelarii, dostosuj ustawienia swojej przeglądarki internetowej, by pozwalały naa swobodne przeglądanie stron.
7. Uzyskiwanie dostępu zainteresowanego do danych osobowych i ich aktualizowanie
Priorytetem mojej działalności jest wygoda klienta. Zależy mi na tym, by użytkownik mojego serwisu internetowego, który podał swoje dane lub osoba kontaktująca się ze mną w inny sposób miała dostęp do swoich danych osobowych. W razie, gdy uzna, że są one niepoprawne, zapewniam ich niezwłoczną aktualizację lub w szczególnych przypadkach ich usunięcie, chyba że będę je musiała zachować w uzasadnionych celach biznesowych lub prawnych.
Jednocześnie oświadczam, że na bieżąco dokładam wszelkich starań, by mój serwis internetowy i usługi były chronione przed przypadkowym lub złośliwym zniszczeniem. Jest to między innymi jest to spowodowane zabezpieczeniem danych klienta przed przypadkowym usunięciem lub zniszczeniem.